فعالیت‌های جهادی حوزه سلامت در فارس شتاب می‌گیرد
کد خبر: 4068590
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

فعالیت‌های جهادی حوزه سلامت در فارس شتاب می‌گیرد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از تقویت و تسریع در فعالیت‌های جهادی این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ارائه خدمات تخصصی سلامت و درمان به مردم مناطق محروم از اولویت‌های اصلی این معاونت است.

محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز، 13 تیرماه در جمع خبرنگاران از تقویت و تسریع در فعالیت‌های جهادی این دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ارائه خدمات تخصصی سلامت و درمان به مردم مناطق محروم از اولویت‌های اصلی این معاونت است.

وی افزود: تلاش بر آن است تا در ادامه سال جاری با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده و رویکرد نیازسنجی به تفکیک مناطق مختلف در استان پهناور فارس، ارائه این خدمات بهبود یافته و تسریع شود.

انباردار تصریح کرد: تیم کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در منطقه محروم مهدی‌آباد و ارائه خدمات تخصصی سلامت، موفق به ویزیت ۳۱۰ مراجعه کننده شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اعضای این تیم جهادی متشکل از دانشجویان پزشکی، پزشکان عمومی و متخصصان در رشته های قلب و عروق، داخلی، اطفال و زنان و زایمان با انجام ویزیت و تحویل داروهای رایگان، خدماتی بالغ بر ۷۳۰ میلیون ریال به  شهروندان این منطقه از شیراز ارائه داد.

وی از حضور استاندار استان فارس در این برنامه خبر داد و گفت: حضور بالاترین مقام اجرائی استان در کسوت پزشک و ویزیت بیماران نیازمند، نشان از اهتمام دولت خدمتگذار به ارائه خدمات با کیفیت به مردم کم برخوردار دارد.

انتهای پیام
captcha