گلستان نیازمند حمایت ویژه بیمه سلامت است
کد خبر: 4069133
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

گلستان نیازمند حمایت ویژه بیمه سلامت است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط خاص گلستان و شیوع برخی بیماری‌ها از جمله سرطان نیاز است توجه بیمه سلامت به این استان افزایش یابد.

منتظری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان گلستان، غلامرضا منتظری، نماینده مردم‌گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۵ تیر در نشست مشترک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و نمایندگان مجلس با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: بیمه سلامت در رضایتمندی مردم تأثیر به سزایی دارد و با توجه به شیوع برخی مشکلات و بیماری‌های از جمله سرطان در گلستان نیاز است به این استان توجه خاصی شود.

وی با بیان‌اینکه تخت‌های ما پاسخگوی نیاز استان گلستان نیست، تصریح کرد: باید بخشی از اقدامات به بخش خصوصی واگذار شود و برای تحقق این مهم باید زمینه برای حضور سرمایه گذاران در استان گلستان فراهم شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به آمار بالای سرطان در گلستان، انتظار می رود بیمه سلامت در حوزه درمان توجه ویژه ای به این استان داشته باشد.

منتظری به ارائه مدل واحدی از بیمه در کشور اشاره کرد و گفت: تعدد بیمه‌ها مردم را با مشکل مواجه کرده و باید مدلی واحد از بیمه در کشور ایجاد شود تا دغدغه‌های ما پایان یابد و مردم دچار سرگردانی نشوند.

 

انتهای پیام
captcha