برگزاری نشست آموزشی حجاب و عفاف در اداره کل بهزیستی گیلان
کد خبر: 4070125
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳

برگزاری نشست آموزشی حجاب و عفاف در اداره کل بهزیستی گیلان

نشست آموزشی حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر با محوریت توسعه و تحکیم پیوند خانوادگی و فرهنگ حجاب و عفاف برای زنان و مردان، صبح امروز، 20 تیرماه با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

برگزاری نشست آموزشی حجاب و عفاف در اداره کل بهزیستی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گیلان، نشست آموزشی حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر با محوریت توسعه و تحکیم پیوند خانوادگی و فرهنگ حجاب و عفاف برای زنان و مردان، صبح امروز، 20 تیرماه با حضور سیدمهدی خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی گیلان، حجت‌الاسلام صدیق، معاون تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان، جمعی از معاونین و روسای ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و سایر کارکنان بهزیستی گیلان در سالن اجتماعات دکتر خزائلی اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام صدیق با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف همواره باید مورد توجه قرار گیرد، به آیاتی از سوره احزاب در خصوص پوشش مناسب برای بانوان اشاره و اذعان کرد: مشکل زمان ما ندانستن نیست بلکه عدم توجه و عمل نکردن به آن چیزی است که می‌دانیم. پوشش ظاهری مناسب، زمانی اتفاق می‌افتد که به آن باور و یقین داشته باشیم.

معاون تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان، عادی جلوه دادن خیانت زن و شوهر و هویت‌زدایی ارزش‌ها از مفهوم خانواده را از دسیسه‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: دشمن با تبلیغات منفی و عادی‌انگاری مسائل ضدارزشی مانند ارتباط نامشروع دختر و پسر پیش از ازدواج، ترویج فمنیست و ایجاد بلوغ زودرس، در پی تخریب بنیان خانواده است و در این بین مردان، با غیرت مردانه و زنان، با حساسیت و هوشیاری زنانه می‌توانند استحکام خانواده خود را حفظ کنند.

همچنین در پایان این نشست سیدمهدی خدمت بین دانا، مدیر کل بهزیستی گیلان نیز با اشاره به خودسازی و تزکیه نفس برای عمل به امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف همواره باید از خودمان شروع کنیم و رفتار مناسب هر فرد بهترین الگوی مناسب برای دیگران است.

وی در ادامه بیان و لحن مناسب درخصوص امر به معروف و نهی از منکر را مناسب‌ترین روش برشمرد و گفت: همواره لطافت در رفتار و بیان مناسب، بهترین اثر را خواهد گذاشت و با استفاده از این روش می‌توان به نتایج مطلوبی رسید.

انتهای پیام
captcha