اعلام آمادگی هلال احمر برای فعال‌سازی مراکز واکسیناسیون
کد خبر: 4070215
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

اعلام آمادگی هلال احمر برای فعال‌سازی مراکز واکسیناسیون

رئیس جمعیت هلال‌احمر از آمادگی این جمعیت برای همکاری با وزارت بهداشت و راه‌اندازی مراکز ثابت و سیار واکسیناسیون کرونا خبر داد.

اعلام آمادگی هلال احمر برای فعال‌سازی مراکز واکسیناسیون

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: جمعیت هلال‌احمر با به کارگیری همه ظرفیت‌های خود اعلام آمادگی می‌کند تا برای حفظ سلامت مردم، تسریع در امر واکسیناسیون و تزریق دز یادآور واکسن کووید١٩ در صورت نیاز با وزارت بهداشت همکاری کامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در بحث واکسیناسیون کارنامه درخشانی دارد، افزود: در حال حاضر نیاز است تا افرادی که نیاز به تزریق دز یادآور دارند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند که ما در این زمینه امکان فعال‌سازی مراکز ثابت و سیار واکسیناسیون خود را داریم و علاوه بر آن می‌توانیم با اعلام یک فراخوان، واکسیناتورهای خود را هم فعال کنیم تا سرعت واکسیناسیون در جامعه افزایش پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین با اشاره به سایر ظرفیت‌های موجود برای مقابله با کرونا بیان کرد: غربالگری مسافرین، کنترل مبادی مرزی، برپایی بیمارستان‌های صحرایی و نقاهتگاه‌ها از دیگر ظرفیت‌های جمعیت است که می‌تواند برای پیشگیری از شیوع این ویروس در جامعه همچون گذشته با وزارت بهداشت همکاری کند.

انتهای پیام
captcha