قدرت رسانه در ترویج آموزه‌های دینی چشمگیر است
کد خبر: 4070341
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

قدرت رسانه در ترویج آموزه‌های دینی چشمگیر است

مدرس حوزه و دانشگاه در نشست بصیرتی«هویت من» با تأکید بر اینکه برای ترویج آموزه‌های دینی، نباید از قدرت رسانه غافل شویم، اظهار کرد: یکی از مشکلات نبود سرمایه‌گذاری در حوزه رسانه است.

مینا مهدوی مدرس حوزه و دانشگاه

به گزارش ایکنا از گیلان، نشست بصیرتی «هویت من» ویژه بانوان، صبح امروز، 21 تیرماه هم‌زمان با روز عفاف و حجاب با همکاری مشترک اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بسیج کارمندان گیلان، سپاه قدس و پایگاه بسیج سردار شهید حسین املاکی(بسیج کتابداران گیلان) با حضور پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و سخنرانی مینا مهدوی، مدرس حوزه و دانشگاه، در سالن اجتماعات شاهد و ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.

مهدوی، مدرس حوزه و دانشگاه در این نشست فرهنگی ضمن اشاره به سالروز واقعه تأسف‌بار مسجد گوهرشاد، استکبار جهانی را سردمدار مقابله با ارزش‌های والای اسلامی به‌ویژه در حوزه عفاف و حجاب بیان کرد و افزود: پوشش زن مسلمان، مانع آسیب وی در جامعه و تربیت نسل‌های آگاه و روشنفکر در جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه تا وقتی آموزه‌های دینی رسانه‌ای نشود فایده‌ای ندارد، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما عدم سرمایه‌گذاری در حوزه رسانه است. اما از طرف دیگر، دنیای غرب قدرت رسانه را به‌خوبی فهمیده است و امروز با استفاده از قدرت رسانه فرزندان ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز رسانه ابزاری برای هدف قرار دادن ریشه فرهنگی سرزمینمان در دست غربی‌ها شده است، بیان کرد: خداوند در ۱۴۰۰ سال پیش برای ما الگوی معصوم قرار داد که ما درست زندگی کنیم، اما امروزه متأسفانه به‌دلیل اینکه الگوها را برای فرزندانمان بروزرسانی نکرده‌ایم، با بی‌الگویی مواجه شده‌ایم و شاهد هستیم که کشورهای دیگر با گروه‌های «مردان زن‌نما» برای فرزندانمان الگوسازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه غرب از علم علیه بشریت استفاده می‌کند، گفت: خداوند به ما قدرت عقل و اندیشه عطا کرد تا بیاندیشیم، لذا باید نسبت به تربیت و آموزش فرزندانمان هوشیار و آگاه باشیم.

گفتنی است، در این نشست بصیرتی که ویژه بانوان شاغل دستگاه‌‎های اجرایی استان برگزار شد، ضمن پرداختن به موضوع عفاف و حجاب، در خصوص ویژگی‌های این مقوله مهم بحث و تبادل نظر شد.

قدرت رسانه در ترویج آموزه‌های دینی

انتهای پیام
captcha