شناسایی ۳۵۸۸ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4070354
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

شناسایی ۳۵۸۸ بیمار جدید کرونایی در کشور

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۵۸۸ بیمار جدید کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

آمار کرونابه گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۷۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۴۳ هزار و ۳۵۸ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۱۳ هزار و ۹۴۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۰ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۵۷۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته، ۹۶ هزار و ۶۲۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۲۱ تیرماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۴۰۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۵۵ هزار و ۱۷ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۵۱ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۶۵ هزار و ۴۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۲ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۷۸۷ آزمایش تشخیص کووید 19 در کشور انجام شده است. در حال حاضر چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha