فراخوان جشنواره «حریر ماهتاب» اعلام شد
کد خبر: 4070529
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
از سوی فرهنگسرای سرو؛

فراخوان جشنواره «حریر ماهتاب» اعلام شد

جشنواره فرهنگی ـ هنری «حریر ماهتاب» با محوریت موضوع حیا و آثار فردی و اجتماعی آن از سوی فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

جشنواره حریر ماهتاببه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، فرهنگسرای سرو با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی منطقه 6، به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب جشنواره فرهنگی ـ هنری با عنوان «حریر ماهتاب» را در گروه سنی نوجوان و جوان با موضوع  عفاف و حجاب از 21 تیر تا 24 مردادماه برگزار می‌کند.

رویا فتحی، مدیر فرهنگی ـ هنری منطقه 6 گفت: این جشنواره با رویکرد و محورهای حیا، آثار فردی و اجتماعی آن، حیا و ارزش‌های فردی، حیا و عفاف و تقویت بنیان خانواده، حجاب برتر، نقش عفاف و حجاب در بیداری اسلامی، عفاف، حجاب و زندگی فردی و اجتماعی و امنیت فردی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی گفت: بخش‌های جشنواره بخش تجسمی شامل نقاشی، عکس، فیلم کوتاه در ساختارهای فرمت mp3 (حداکثر 3 دقیقه)- طراحی انواع چادر و مقنعه و بخش ادبی شامل مقاله(حداکثر 500 کلمه)، متن ادبی(حداکثر 10 سطر)، شعر، داستانک، دل‌نوشته، خاطره‌نویسی ـ داستان کوتاه(حداکثر 3 دقیقه) است.

رئیس فرهنگسرای سرو با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره 31 مردادماه سال جاری است، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ارسال اثر می‌توانند به آدرس فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی یکم(انتهای ساعی دوم) و یا میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان سرپرست، آموزش و پرورش منطقه 6، واحد بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان مراجعه کنند و یا با شماره واتساپ 09308469744 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: در تمامی شیوه‌های عنوان شده جهت ارسال اثر باید مشخصات کامل و با ذکر نام و نام خانوادگی و تلفن همراه صاحب اثر و یک قطعه عکس ارسال شود. شرکت‌کننده در جشنواره  به‌عنوان مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده برگزارکننده خارج است و حق استفاده از آثار پذیرفته شده با ذکر نام خالق اثر در اختیار دبیرخانه جشنواره خواهد بود.

رئیس فرهنگسرای سرو با بیان اینکه شهرام کرمی در بخش فیلم، مرجان پوراسماعیل در بخش هنرهای تجسمی و فرزانه قلعه قوند در بخش ادبی، داوری این جشنواره را بر عهده دارند، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای جشنواره به نشانی https://th6-tehran.medu.ir مراجعه کنند و یا با شماره  02188977725 دبیرخانه جشنواره  تماس بگیرند.

منصوره مرادی‌نیا

انتهای پیام
captcha