برپایی ۱۱۰ جشن به مناسبت عید غدیر در یزد
کد خبر: 4071168
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

برپایی ۱۱۰ جشن به مناسبت عید غدیر در یزد

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد از برگزاری ۱۱۰ جشن در مناطق مختلف شهر با همکاری کانون مساجد، پایگاه‌های مختلف بسیج و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خبر داد.

فاطمه زارع، شورای اسلامی شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، فاطمه زارع، رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 25 تیرماه در جلسه این کمیسیون اظهار کرد: غدیر و دهه امامت و ولایت موضوع بسیار مهم و اساسی است و لذا حضور فعال خانواده‌ها در مراسم و همایش و جشن‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود لازم است.

زارع ادامه داد: 110 جشن در مناطق مختلف شهر با همکاری کانون مساجد، پایگاه‌های مختلف بسیج و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه‌ریزی شده که در حال برگزاری است.

به گفته وی جشنی باشکوه به همراه اختتامیه کنگره شعر رضوی در مسیر خراسان، دوشنبه شب 27 تیرماه در محل حسینیه امیرچقماق با حضور خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده است.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد درباره برگزاری پنج جشن بزرگ منطقه‌ای گفت: در قلعه خیرآباد، پارک سیدگلسرخ، حسینیه 14 معصوم، پارک بزرگ حسن آباد و محله اسکان به مناسبت عید غدیر جشن‌هایی در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود و همچنین گردهمایی و برپایی جشن بزرگ سادات در محل حسینیه کوچه بیوک در دستور کار است.

زارع ادامه داد: برنامه دورهمی عیدانه در پارک آزادگان در زمینه فرهنگی، هنری، ورزشی، گردشگری، کودک و صنایع دستی از تاریخ 26 و 27 تیرماه برپا می‌شود و همچنین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی نیز در تاریخ 31 تیرماه که اولین پیاده روی خانوادگی سال ۱۴۰۱ است به مناسبت عید مباهله برگزار می‌شود و امید است چنین برنامه‌هایی در طول سال تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
captcha