دعوت از پایتخت‌نشینان برای اهدای خون
کد خبر: 4071192
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

دعوت از پایتخت‌نشینان برای اهدای خون

مدیرکل انتقال خون استان تهران از رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراکز اهدای خون خبر داد و از مردم دعوت کرد تا بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند.

اهدای خون

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان تهران، محمدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون استان تهران ضمن دعوت از مردم پایتخت برای اهدای خون، تصریح کرد: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و حساسیت‌های مردم در رعایت مسائل بهداشتی، این اطمینان را می‌دهم که مراکز اهدای خون بعد از منزل، امن‌ترین جایی است که شهروندان می‌توانند به آن مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ضدعفونی تجهیزات و رعایت مسائل بهداشتی در بالاترین سطح، از اصول همیشگی سازمان انتقال خون از ابتدای تأسیس بوده و در ۲۵ ماه اخیر نیز که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور بودیم، این روش با شدت بیشتر ادامه پیدا کرد تا داوطلبان اهدای خون در آرامش کامل به یاری بیماران بشتابند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران افزود: نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های خونی، یک نیاز روزانه و همیشگی است که انتظار ما از مردم ساکن پایتخت این است که بدانند زندگی دوباره بیماران، به همراهی و همدلی داوطلبان اهدای خون بستگی دارد.

محمدرضا مهدی‌زاده در پایان و ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در صف‌های داوطلبان اهدای خون، اظهار کرد: در ایام کرونا و علیرغم محدودیت‌های رفت‌وآمد، هیچ وقت در تأمین خون و فرآورده‌های خونی به مشکل نخوردیم و دلیل آن هم وفاداری، نوع‌دوستی و حس مسئولیت‌پذیری مردم است که امیدوارم در این روزها نیز تجربه‌گر لحظه‌های شیرین حضور مردم به‌ویژه بانوان و جوانان در مراکز اهدای خون باشیم.

انتهای پیام
captcha