مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور از مرز ۱۵۱ میلیون دُز گذشت
کد خبر: 4071197
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور از مرز ۱۵۱ میلیون دُز گذشت

وزارت بهداشت از تزریق ۱۲۴ هزار و ۵۰۷ دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و اعلام کرد: مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور از مرز ۱۵۱ میلیون دُز گذشت.

واکسن‌ کرونا

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۹۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۴ هزار و ۴۷۷ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۴۲۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۱۵۱ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۹۹۴ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۱۲۴ هزار و ۵۰۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق‌شده است.

از دیروز تا امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷۰۴ بیمار جدید مبتلابه کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۳۲ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار مبتلابه کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۴۸۶ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۶۷ هزار و ۶۹۴ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۴۴۸ نفر از بیماران مبتلابه کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۱۵۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha