طرح «اطعام علوی» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4071475
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

طرح «اطعام علوی» در یزد اجرا می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد با اشاره به اجرای طرح «اطعام علوی» گفت: به‌ مناسبت عید غدیر و با راه‌اندازی آشپزخانه‌های اطعام علوی به طبخ و توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین مددجویان اقدام می‌شود.

اطعام علویبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، علی‌اکبر سلمانی محمدآبادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای طرح کمک مؤمنانه به نیازمندان، در شب و روز عید غدیرخم اظهار کرد: کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری در روز عید سعید غدیر خم و مشارکت مردم خیراندیش استان یزد نسبت به طبخ و توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت در قالب طرح «اطعام علوی» اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری *8877*035# تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در قالب این طرح هستند.

انتهای پیام
captcha