برپایی سفره‌ای به وسعت لبخند کودکان سرطانی در یزد
کد خبر: 4071637
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

برپایی سفره‌ای به وسعت لبخند کودکان سرطانی در یزد

«خوان غدیر» عنوان نمایشگاهی است که بیش از 60 اثر هنرمندان سطح کشور را به نمایش گذاشته و درآمد حاصل از آن برای درمان کودکان سرطانی صرف خواهد شد.

«خوان غدیر» سفره‌ای به وسعت لبخند کودکان سرطانیبه گزارش ایکنا از یزد، نمایشگاه بزرگ «خوان غدیر» به مناسبت دهه امامت و ولایت از 23 الی 27 تیرماه در یزد در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه که از ساعت 19 الی 23 در پارک آزادگان میزبان علاقه‌مندان است، بیش از 60 اثر در رشته‌های مختلف نقاشی، نقاشی با خط، سیاه قلم، رنگ روغن، سفال و تابلو نقاشی از هنرمندان سراسر کشور از جمله استان‌های تهران، شیراز، مشهد و یزد گردآوری شده و در معرض دید بازدید کنندگان و علاقمندان قرار دارد.

درآمد حاصل از فروش تابلوهای این نمایشگاه که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد دایر شده است، برای درمان کودکان سرطانی صرف خواهد شد.

یادآور می‌شود همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت، فراخوان پویش خوان غدیر به صورت رسمی اعلام شد و هنرمندان رشته‌های مختلف کشور آثار هنری خود را با موضوع و محوریت غدیر و همچنین در بخش آزاد برای دبیرخانه این پویش واقع در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ارسال کردند.

انتهای پیام
captcha