راه‌اندازی 760 صندوق قرض‌الحسنه در استان مرکزی
کد خبر: 4072187
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

راه‌اندازی 760 صندوق قرض‌الحسنه در استان مرکزی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه بسیج الگوهای موفق به کشورهای اسلامی ارائه کرده و مرکز جهاد و خدمت‌رسانی به مردم است، از راه‌اندازی 760 صندوق قرض‌الحسنه در استان خبر داد.

سرهنگ محمد گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ محمد گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان، عصر سه‌شنبه، 28 تیر در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه فراهان، اظهار کرد: بسیجیان در همه عرصه‌های مختلف همیشه پیش قدم بوده‌اند و سپر بلای مردم می‌شوند و به برکت حضور موفق و کارآمد بسیجیان، خدمت‌رسانی به مردم شتابنده توسط سپاه و بسیج در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بسیج مظهر تجلی اراده الهی و نماد رحمت واسعه الهی است، گفت: بسیج در دامان سختی‌ها رشد پیدا کرده و در عرصه‌های نبرد به رشد و بالندگی رسیده است؛ لذا بسبج مولود میدان جهاد و نماد خدمت‌رسانی به مردم است.

گودرزی افزود: طی کردن مسیر تکامل و فتح قله‌های بلند عزت، کرامت و استقلال با بسیج شدنی است و انقلاب اسلامی و ملت ایران برای پیشرفت و سعادت نیازمند بسیج و فرهنگ بسیجی است. بسیج تکیه‌گاه قوی و مطمئن مردم و مستضعفان است و توفیقات بزرگ کشور و خلق دستاوردهای عظیم در عرصه‌های مختلف به برکت بسیج است و امروز بسیج شعله‌های امید را در بین مردم روشن می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اضافه کرد: بسیجیان سفیران کار و تلاش هستند و امروز بسیج الگوهای موفق به کشورهای اسلامی ارائه کرده و پایگاه‌ها امروز مرکز جهاد و خدمت‌رسانی به مردم بوده و محلی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان شده اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم پایه در دستور کار قرار گرفته که در سطح استان مرکزی بیش از ۷۶۰ صندوق راه‌اندازی شده و بیش از ۳۵ هزار نفر در آنها نقش آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha