شناسایی ۷۸۵۱ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4072480
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۷۸۵۱ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی ۷۸۵۱ بیمار جدید کرونایی در کشور خبر داد و اعلام کرد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

شناسایی بیمار جدید کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۴۴۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۹۷ هزار و ۴۷۹ نفر دُز دوم و ۲۸ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۷۳۲ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۱ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۶۵۸ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۴۸ هزار و ۸۶۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۳۱ تیرماه بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷۸۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۱۶۴ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۴۰۱ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۶۲۴ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۷۱ هزار و ۶۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۷۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۸۲۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha