رنگ قرمز به نقشه کرونایی یزد بازگشت
کد خبر: 4072628
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

رنگ قرمز به نقشه کرونایی یزد بازگشت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بعد از گذشت سه ماه از حذف رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان، مجدداً شهرستان ابرکوه از وضعیت زرد خارج و در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

علیرضا اسلامی، علوم پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا اسلامی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امروز، 1 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از گذشت سه ماه از حذف رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان، مجدداً شهرستان ابرکوه از وضعیت زرد خارج و در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

اسلامی ادامه داد: براین اساس در نقشه کرونایی جدید استان، شهرستان‌های تفت، خاتم و مروست نیز از وضعیت زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است و براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های تفت، خاتم، مروست، مهریز و بهاباد در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی اظهار کرد: شهرستان میبد از وضعیت زرد خارج و همچون شهرستان اشکذر در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت. سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

اسلامی تصریح کرد: آمارها و شمار مراجعان به مراکز بهداشتی استان یزد بیانگر سیر افزایشی بیماری کووید ۱۹ در این استان است و می‌طلبد مردم با حساسیت بیشتری نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقید باشند تا دچار موج جدید بیماری نشویم.

اسلامی تأکید کرد: هم استانی‌های عزیز علاوه بر تزریق دز یادآور واکسن کرونا، در اجتماع‌ها، مکان‌های شلوغ و فضاهای سرپوشیده نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مقید باشند.

انتهای پیام
captcha