حمایت ویژه دستگاه قضایی از شرکت‌های دانش‌بنیان در فارس
کد خبر: 4073610
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

حمایت ویژه دستگاه قضایی از شرکت‌های دانش‌بنیان در فارس

رئیس کل دادگستری فارس با یادآوری شعار سال به نام «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرینی» از سوی رهبر معظم انقلاب، از حمایت ویژه دستگاه قضایی از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

بازدید رئیس کل دادگستری فارس از پارک علم و فناوریبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس امروز، 4 مردادماه در بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان از حمایت ویژه دستگاه قضایی از شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند اقتدار و آبروی کشور در خودکفایی است، ضمن ابراز خرسندی از کارآفرینان فعال در عرصه تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری به لحاظ تولید محصولات مورد نیاز کشور توسط این نخبگان و جوانان با استعداد، خواستار استفاده از برخی از این محصولات در دادگستری و دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه در استان شد.

موسوی بر گسترش فضای فیزیکی پارک علم و فناوری استان نیز تأکید کرد و گفت: مسئولان متولی امر در جهت پیگیری این موضوع اهتمام لازم را دارند و در این راستا مصوب شد تا جلساتی در خصوص توسعه این پارک و با  حضور مدیران دستگاه‌ها و نهادهای متولی امر از جمله  اداره‌کل مسکن و شهرسازی، اداره ثبت اسناد و املاک و شرکت عمران شهر جدید صدرا برگزار شود.

رئیس کل دادگستری فارس در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری و توجه به شعار سال، خواستار حمایت‌های لازم مسئولان استان به نخبگان علمی، دانش پژوهان و بررسی و رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان شد.

امین رضا ذوالقدر، رئیس پارک علم و فناوری فارس نیز ضمن همراهی مسئولان قضایی استان فارس در این بازدید به  ارائه گزارشی از عملکرد پارک و حمایت‌های صورت گرفته، خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی به خصوص نسبت به تامین نیازهای سازمانی خود از طریق خرید محصولات شرکت‌های دانش بنیان شد.

 وی ضمن تقدیر از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی استان که تاکنون از پارک فارس بازدید کرده‌اند، گفت: با توجه به یکی از اولویت‌های شعار سال خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولان و مدیران اجرایی از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری شد.

انتهای پیام
captcha