آمادگی 180 گروه جهادی برای مقابله با وقوع سیل احتمالی در یزد
کد خبر: 4073666
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

آمادگی 180 گروه جهادی برای مقابله با وقوع سیل احتمالی در یزد

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد گفت: 180 گروه جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی در سراسر استان برای کمک‌رسانی و مقابله با وقوع سیل احتمالی اعلام آمادگی کردند.

آمادگی 180 گروه جهادی برای مقابله با وقوع سیل احتمالی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بسیج سازندگی استان، علی اصغر سلمانی، فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال بود که بارش سنگین باران منجر به سیل و ایجاد خسارت شد به گونه‌ای که قریب به ۲۰۰ گروه جهادی بلافاصله با تمام امکانات در مدت ۴۸ ساعت از لحظه وقوع حادثه مشغول به کمک‌رسانی بودند .

وی عنوان کرد: سپاه الغدیر استان یزد و بسیج سازندگی با حضور مداوم خود در جلسات مدیریت بحران استان اعلام آمادگی کرده تا در صورتی که نیاز به پشتیبانی بود وارد عمل شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یزد گفت: جهادگران بسیجی یزدی با توجه به تجربه بالایی که برای مقابله با چنین رویدادهایی دارند معمولاً با ایجاد قرارگاه‌های موقت در کمترین زمان بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

سلمانی تأکید کرد: هماهنگی با ارگان‌های خدمات‌رسان همچون آتش‌نشانی، شهرداری، آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و سازمان مدیریت بحران برای تسریع در روند خدمت‌رسانی  از دیگر فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان یزد است.

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد یادآور شد: 180 گروه جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی در سراسر استان برای کمک‌رسانی و مقابله با وقوع سیل احتمالی اعلام آمادگی کردند.

یادآور می‌شود استان یزد با ثبت 980 گروه جهادی در سامانه اطلس در همه رشته‌ها و تخصص‌های گوناگون نقش مؤثری در محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی دارد.

انتهای پیام
captcha