خدمات‌رسانی ۱۵۰۰ جهادگر یزدی به مردم سیل‌زده
کد خبر: 4074329
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

خدمات‌رسانی ۱۵۰۰ جهادگر یزدی به مردم سیل‌زده

فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد تز خدمات‌رسانی بیش از ۱۵۰۰ جهادگر بسیجی از هفت ناحیه به طور مستقیم به مردم سیل‌زده خبر داد.

خدمت رسانی جهادگران در کنار نیروهای خدماتی برای مقابله باسیل در یزدعلی‌اصغر سلمانی، فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد،‌ گفت: از ساعات ابتدایی شروع بارندگی و سیل در یزد و چهار شهرستان استان هفت ناحیه مقاومت بسیج با ایجاد کمیته‌های تخصصی و واکنش سریع از گروه‌های  جهادی به سرعت وارد عمل شدند.

سلمانی افزود: از مراکز بسیج سازندگی در دو ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم و شهید الله دادی در یزد مجموعاً 75 گروه جهادی متشکل از 500 جهادگر بسیجی را ضمن فراخوان تجهیز و به مناطق آسیب‌دیده اعزام کردیم. جهادگران به همراه خود بیش از 30 کف کش و پمپ داشتند تا به سرعت آب منازل را تخلیه کنند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در شهرستان‌های خاتم، تفت، اشکذر و ناحیه مقاومت بسیج روح الله در زارچ نیز مجموعاً بیش از 150 گروه جهادی خود را فعال کردند.

مسئول بسیج سازندگی استان یزد گفت: مهمترین اقدامات گروه‌های جهادی بسیج سازندگی کف‌کشی و انتقال آب از منازل، کارگاه‌ها، مغازه‌ها، کمک به آوار برداری خانه‌های تخریب شده، ایجاد فضایی امن در حسینیه‌ها و موکب‌های ایجاد شده برای محرم، باز کردن مسیرهای کوچه‌ها و شریان‌های محلی است.

سلمانی اضافه کرد: در مسیر خدمت‌رسانی جهادگران بسیجی دوشادوش ارگان‌ها و نهادهای خدمت‌رسان بودند و سعی شده تا حد ممکن این تعامل ایجاد شود و ناهماهنگی به وجود نیاید.

وی در پایان گفت: اقدامات ما در بسیج سازندگی تا زمانی که روند زندگی مردم به حالت عادی برگردد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha