برپایی نمایشگاه عکس «کودکان عاشورایی» در ملایر
کد خبر: 4074473
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

برپایی نمایشگاه عکس «کودکان عاشورایی» در ملایر

نمایشگاه عکس کودکان عاشورایی مجموعه‌ای از آثار هنرمند پیشکسوت احمد فراهانی همزمان با آغاز ماه محرم در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

نمایشگاه عکس کودکان عاشوراییبه گزارش ایکنا از همدان، نمایشگاه عکس کودکان عاشورایی مجموعه‌ای از آثار هنرمند پیشکسوت احمد فراهانی همزمان با آغاز ماه محرم در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

در این نمایشگاه که از تاریخ ۸ تا ۱۳ مرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۳ دایر است، ۲۵ اثر زیبا و هنرمندانه از این هنرمند عکاس در معرض دید علاقه‌مندان هنر عکاسی قرار گرفته است.

احمد فراهانی متولد ۱۳۴۹ ملایر و در سال ۱۳۶۶ کار عکاسی و فیلمسازی را در انجمن سینمای جوانان ملایر زیر نظر علیرضا کریمی صارمی فرا گرفت و از آن سال تا به‌ حال در چندین جشنواره عکس سراسری شرکت کرده است.

آثار برگزیده وی در کتاب، مجلات و بولتن‌های عکس ویژه جشنواره به چاپ رسیده است و در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی در سطح شهرستان ملایر با عنوان‌های «لرزش شب»، «کوچ عشایر»، «بی‌سوادی چرا» را در کارنامه هنری خود دارد.

نمایشگاه «آوارگان به روایت تصویر» از این هنرمند پیشکسوت شامل مجموعه عکس‌هایی از آوارگان عراقی بود که بعد از جنگ تحمیلی توسط رژیم بعثی از عراق رانده شده و به منطقه مرزی گیلانغرب پناه آورده بودند.

وی با حضور در منطقه گیلانغرب تعداد بسیار زیادی عکس به روش سیاه و سفید از پناهندگان تهیه و در تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۱۳۷۰ نمایشگاهی با عنوان «آوارگان به روایت تصویر» در پارک سیفیه ملایر برپا کرد که مورد بازدید چند هزار نفر از عموم مردم ملایر قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha