اجرای طرح «گفتمان فاطمی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4074724
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

اجرای طرح «گفتمان فاطمی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح گفتمان فاطمی در این استان خبر داد.

طرح «گفتمان فاطمی»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 9 مردادماه در نشست کمیته زنان و دفاع مقدس از اجرای طرح گفتمان فاطمی در این استان خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح، ابتدا باید اعضای شورای راهبردی استان مشخص شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح‌های متفاوتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی اجرا شده است، افزود: طرح گفتمان فاطمی تمایزاتی با طرح‌های پیشین دارد و برای اجرای مطلوب آن باید به دنبال تولید محتوا و شبکه‌سازی باشیم تا بتوانیم این طرح را در دورترین نقاط استان هم اجرا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: خلأ‌های فرهنگی و هویتی زیادی از سوی دشمنان دیرینه کشور ما در جامعه ایجاد شده که امیدواریم با تأسی جستن از راه و روش و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) و با افزایش بصیرت، دانش و انتقال سیره این دو الگوی ارزشمند بتوانیم جامعه را ترمیم کنیم و در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

آسمند خواستار شبکه‌سازی برای اجرای طرح گفتمان فاطمی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی شد و تصریح کرد: باید به دنبال شناساندن ابعاد وجودی و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) باشیم و گزاره‌های فکری و رفتاری و عملی ایشان را به عنوان بنیان طرح، نهادینه‌سازی کنیم.

وی احیای سبک زندگی اسلامی را راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: ترویج و نهادینه‌سازی سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) می‌تواند تعالی فرهنگ خانواده را برای ما به ارمغان بیاورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و ابراز کرد: در این راستا، چهار هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس و دو هزار نفر از زنان استان شامل زنان پیشکسوت رزمنده، مادران و همسران و دختران شهدا تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام
captcha