نصب 25 المان مناسبتی محرم در ملایر
کد خبر: 4074880
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

نصب 25 المان مناسبتی محرم در ملایر

شهردار ملایر از نصب 25 المان مناسبتی محرم در سطح شهر ملایر همزمان با ایام ماه محرم خبر داد.

مهدی فرجی شهردار ملایربه گزارش ایکنا از همدان، مهدی فرجی، شهردار ملایر، روز گذشته، نهم مردادماه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در مورد تشریح برنامه‌های محرم، در ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران وفادارش اظهار کرد: همزمان با این ایام شهرداری ملایر با تلاش شبانه‌روزی نیروهای اداره سیما و منظر شهری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نسبت به سیاه‌پوش کردن، نصب پرچم‌های مناسبتی، ریسه‌های مشکی و المان‌های مناسبتی در نقاط مختلف شهر اقدام کرده است.

شهردار ملایر افزود: در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دینی، تکریم شعائر اسلامی و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری سرور و سالار شهیدان، معابر و میادین شهر با نصب بیرق‌های مشکی سیاه‌پوش شده است.

فرجی تعویض پرچم‌های الوان میادین اصلی شهر با پرچم‌های سیاه را از دیگر اقدامات شهرداری ملایر در این ایام دانست و افزود: از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی این شهرداری برای انتقال مفاهیم ناب عاشورای حسینی در شهر استفاده می‌کنیم.

شهردار ملایر در ادامه از جانمایی و نصب بیش از ۲۵ المان مناسبتی ویژه ماه محرم در نقاط مختلف شهر ملایر خبر داد و تصریح کرد: اهتزار دو عدد پرچم مشکی در میدان انقلاب و بام ملایر از دیگر اقدامات بوده است.

وی به نصب پنج هزار متر ریسه مشکی در ایام محرم در سطح شهر ملایر اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ عدد پرچم عمودی مشکی در بلوارهای انقلاب و آیت‌الله میرشاهولد، ۱۵ عدد پرچم عرضی و بیش از ۴۰۰ عدد پرچم مشکی در معابر، میادین و خیابان‌های اصلی نصب شده است.

انتهای پیام
captcha