جشنواره «تولیدات نمایشی ایثار» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4074958
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

جشنواره «تولیدات نمایشی ایثار» در یزد برگزار می‌شود

اولین فراخوان طرح و ایده فیلمنامه ایثار با موضوع شهدای مدافع حرم و امنیت و همچنین تولیدات نمایشی با موضوع ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در یزد منتشر شد.

جشنواره «تولیدات نمایشی ایثار» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، نخستین فراخوان طرح و ایده فیلم‌نامه ایثار در قالب فیلم‌های 120 ثانیه‌ای، فیلم‌های مستند 30 دقیقه‌ای با موضوع «شهدای مدافع حرم و امنیت» و تولیدات نمایشی در قالب نمایشنامه‌نویسی و ایده تا کارگردانی با موضوع «ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی» منتشر شد.

ایثار اجتماعی، همدلی مؤمنانه حمایت از یکدیگر؛ ایثار اجتماعی، امنیت ملی و آرامش اجتماعی؛ ایثار اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، معنویت و اخلاق؛ ایثار اجتماعی، بهداشت روانی سلامت اجتماعی و امید به زندگی؛ ایثار اجتماعی، محیط زیست؛ ایثار اجتماعی، نقش بسیج مردمی در مقابله با کرونا و شهدای مدافع حرم و امنیت از موضوع‏‌‎های پیشنهادی طرح و ایده فیلم‌‏‎های 120 ثانیه‌ای است.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و محدودیت سنی ندارد و شرکت‌کنندگان می‏‌توانند در هر بخش، حداکثر پنج اثر به دبیرخانه‏ جشنواره ارسال کنند.

موضوع آثار باید مربوط به محور‌های جشنواره باشد و قید عنوان اثر به همراه بخش مربوط به فراخوان، در فایل ارسالی ضروری است. آثار باید در قالب Word ارسال شود و تصویر کارت ملی یا شناسنامه هنرمند همراه با اثر الزامی است.

آخرین مهلت ارسال آثار 31 مردادماه جاری اعلام شده که در اختتامیه جشنواره از پنج اثر برگزیده تقدیر خواهد شد.

موضوع‏‌‎های پیشنهادی جشنواره جهت شرکت در بخش فیلم‌های مستند 30 دقیقه‌ای شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت، شهدای گمنام و ایثار اجتماعی اعلام شده است. همچنین قالب نمایشنامه فراخوان به صورت نمایش صحنه‌ای «نمایشنامه مدون» و طرح نمایش خیابانی است.

شرکت‌کنندگان در بخش تولیدات نمایشی در قالب نمایشنامه‌نویسی و ایده تا کارگردانی می‌توانند حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. علاقمندان جهت شرکت در جشنواره و ارسال آثار می‌توانند به لینک https://navideshahed.com/fa/forms/511 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha