درخشش دانشگاه علوم پزشکی یزد در جشنواره «واژه»
کد خبر: 4074991
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

درخشش دانشگاه علوم پزشکی یزد در جشنواره «واژه»

دبیر کانون مهدویت دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: دانشگاه علوم پزشکی یزد، رتبه دوم جشنواره «واژه» را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کسب کرد.

جشنواره «واژه» با موضوعات فاطمی و مهدویبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی، سمیرا ابراهیمی، دبیر کانون مهدویت دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: این دانشگاه، رتبه دوم جشنواره «واژه» را در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور کسب کرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و اردبیل به ترتیب حائز رتبه‌های اول و سوم شدند.

ابراهیمی ادامه داد: در سطح کشوری امیرحسین مسافری رتبه اول اثر برگزیده مردمی را از آن خود کرد و محدثه اسدی و امیرحسین مسافری در بخش عکاسی با موبایل و محمدعلی شیوخی در بخش کلیپ با موبایل شایسته تقدیر شدند.

وی افزود: دبیرخانه مرکزی واژه در مشهد از دی ماه سال گذشته، همزمان با ایام فاطمیه کار خود را آغاز و دبیرخانه‌هایی از دانشگاه‌های سراسر کشور و به صورت بومی و همسو با این جشنواره همکاری کردند.

ابراهیمی بیان کرد: کانون مهدویت دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز به عنوان دبیرخانه استان یزد شروع به فعالیت کرد و دوستان علاقه‌مند به رشته‌های عکاسی و کلیپ با موبایل، قطعه ادبی و داستان کوتاه با محتوای مهدوی و فاطمی، آثار خود را به جشنواره ارسال کردند.

دبیر کانون مهدویت دانشگاه علوم پزشکی یزد تأکید کرد: در سطح بومی و استانی نیز آثار برگزیده انتخاب و از صاحبان آثار تقدیر به‌عمل آمد.

ابراهیمی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم گام‌هایی هر چند کوچک اما پایدار و پر توان در مسیر حق و حقیقت ائمه(ع) و ظهور امام زمان(عج) برداریم.

انتهای پیام
captcha