امدادرسانی بسیجیان به سیل‌زدگان منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 4075166
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

امدادرسانی بسیجیان به سیل‌زدگان منطقه شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز از امدادرسانی بسیجیان این ناحیه به سیل‌زدگان منطقه شمال غرب خبر داد و گفت: در این راستا آبگرفتی و پاکسازی 61 منزل در این منطقه انجام شده است.

امدادرسانی بسیجیان، سیل‌زدگان منطقه شمال غرب شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 10 مردادماه با بیان اینکه در ساعات اولیه آبگرفتگی وسیل در شمال شیراز بسیجیان  در منطقه جوادیه، دوکوهک، گویم و جوادیه برای کمک به مردم  حضور پیدا کرده‌اند، گفت: 61 باب منزل در چهار منطقه شمال غرب شیراز گویم، دوکوهک، شیمی گیاه و جوادیه دچار آبگرفتگی شده و خسارت زیادی به اموال مردم وارد شده است ولی خوشبختانه تلفات جانی نداشته‌ایم .

وی تصریح کرد: آبگیری معابر و تعدادی از منازل مسکونی و واحدهای تجاری محدوده شهرک جوادیه و لاله پس از بارش شدید باران شنبه شب که منجر به خسارت به منازل، اسباب و اثاثیه و تاسیسات شهری شد، توسط گروه‌های بسیج انجام شد.

بنایی اظهار کرد سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) با استفاده از ظرفیت 22 گروه جهادی بسیج و امکانات بعضی از ادارات و نهادها  توانسته تمامی خانه‌های مردم که بخشی از آن در گل و لای مدفون شده بود را پاکسازی کند و همچنین بخشی از اقدامات پدافندی نیز صورت گرفت.

به گفته وی، فقط یک مورد از منازل که  ایمنی لازم نداشته با هماهنگی در فرهنگسرا اسکان داده شد تا در اسرع وقت پس از ایجاد ایمنی لازم مساعدت شود و در حال حاضر خانواده‌های آسیب دیده نیاز به پشتیبانی اسباب منزل دارند که برای این مهم با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه هماهنگی لازم جهت بازدید میدانی به عمل آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: برآورد حجم خسارت‌ها به منازل و اسباب ضروری مردم  جهت پوشش بیمه‌ای خسارت‌های وارده نیز انجام شده است که عمده خسارت‌ها و آبگرفتگی‌ها به منزل، مغازه و باغ شهر وارد شده است.  

انتهای پیام
captcha