برگزاری مسابقه «امام سوم» ویژه اعضای جهاددانشگاهی
کد خبر: 4075281
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

برگزاری مسابقه «امام سوم» ویژه اعضای جهاددانشگاهی

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی همزمان با ماه محرم، مسابقه‌ای با نام «امام سوم» را ویژه اعضای جهاددانشگاهی و خانواده‌هایشان برگزار می‌کند.

مسابقه «امام سوم»

به گزارش ایکنا، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به مناسبت گرامیداشت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین علیه‌السلام و با هدف معرفت‌افزایی پیرامون نهضت امام حسین(ع) و همچنین پرورش، ترغیب، ترویج، هدایت و حمایت از تولید آثار هنری جهادگران دانشگاهی و اعضای محترم خانواده آن‌ها در فضای مجازی و شناسایی و معرفی آیین‌های سنتی عزاداری و بومی ایران، مسابقه‌ای فرهنگی – هنری با عنوان «امام سوم» را با شرایط زیر برگزار می‌کند.

بخش‌های مسابقه

این مسابقه فرهنگی – هنری در ۳ رشته برگزار می‌شود که شامل «عکس» گزارش تصویری با موضوع مسابقه  و حداکثر ۳ عکس؛ «فیلم» گزارش مستند با موضوع مسابقه و حداکثر ۳ دقیقه؛ «صوت» شامل؛ خوانش کتاب، دلنوشته، شعر، خاطره، مداحی کودکان، داستان کوتاه و گزارش مستند با موضوع مسابقه و حداکثر ۳ دقیقه است.

موضوعات مسابقه

موضوعات محوری مسابقه شامل؛ عزاداری حسینی(انعکاس آیین‌های مختلف عزاداری در شهر‌ها و روستا‌های ایران)؛ معرفت حسینی(انعکاس شور کودکی، هویت نوجوانی، شعور جوانی، ادب کهنسالی)؛ نذری حسینی(انعکاس سنت‌های رایج در شهر‌ها و روستا‌های ایران از مراحل مختلف تهیه و توزیع نذری، ویژه آن منطقه) است.

شرایط شرکت درمسابقه

شرکت‌کنندگان باید در سامانه رویتاب(بخش ویژه جهادگران دانشگاهی و خانواده آنها) ثبت نام کنند. همچنین حداکثر ۳ اثر در یک یا چند بخش مسابقه می‌توان ارسال کرد و امکان تولید آثار به صورت انفرادی (جهادگر- هریک از اعضای خانواده) و جمعی(خانواده) مهیاست.

جوایز هر بخش در ۳ رتبه:

به نفر اول در هر رشته  ۳ میلیون تومان(کمک هزینه سفر به کربلای معلی)، نفر دوم در هر رشته - ۲ میلیون تومان و نفر سوم در هر رشته ۱ میلیون تومان اهدا می‌شود.

در بخش جنبی این مسابقه قرعه‌کشی ویژه تمام شرکت‌کنندگان در مسابقه و اهدای جایزه کمک هزینه سفر زیارتی به ۶ نفر انجام می‌شود.

نحوه ارسال آثار

در بخش عکس حداکثر سایز هر اثر باید ۱ مگابایت با فرمت jpeg؛ بخش فیلم، حداکثر سایز اثر ۲۰ مگابایت با فرمت mp۴ و بخش صوت، حداکثر سایز اثر ۲۰ مگابایت با فرمت mp۳ باشد.

سامانه اطلاع رسانی و دریافت مجازی آثار به نشانی roytab.ir است و علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا ۳۰ محرم مطابق با 6 شهریور فرصت دارند.

انتهای پیام
captcha