راه‌اندازی 274 آشپزخانه‌ اطعام حسینی در البرز
کد خبر: 4075355
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

راه‌اندازی 274 آشپزخانه‌ اطعام حسینی در البرز

۲۷۴ آشپزخانه به‌منظور اجرای طرح اطعام حسینی و رسیدگی به سفره معیشت نیازمندان در استان البرز راه‌اندازی شد.

کمیته امداد امام خمینی البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی با هدف اطعام نیازمندان و مددجویان در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود، گفت: طبخ یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۱۰۰ هزار سبد کالا بین نیازمندان با هم‌افزایی مراکز نیکوکاری و کمک خیران در ایام محرم و صفر هدف‌گذاری شده است.

وی افزود: به‌منظور اجرای طرح اطعام حسینی و رسیدگی به سفره معیشت نیازمندان البرزی تعداد ۲۷۴ آشپزخانه در سطح استان فعالیت خود را کرده است.

لشینی با اشاره به اینکه طرح اطعام و احسان حسینی در این استان هم‌زمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: باتوجه به همه‌گیری ویروس کرونا و به‌منظور جلوگیری از انتشار این بیماری ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در تمامی آشپزخانه‌های اطعام حسینی، این نذورات با هماهنگی گروه‌های جهادی، بسیج، هیئت‌ها، تکایا و با محوریت مراکز نیکوکاری بین مددجویان و نیازمندان البرزی توزیع می‌شود.

این مسئول گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام(ره) و ۴۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در این طرح است.

انتهای پیام
captcha