به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابطعمومی سازمان مدیریت، فهيمه قانع، سرپرست مديریت آموزش و پژوهشهای توسعه و آيندهنگری سازمان مديريت و برنامهريزی استان یزد اظهار کرد: این سازمان در راستای اجرای بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه احراز صلاحیت تدریس و اجرای برنامه تربیت مدرسان دورههای آموزشی کارکنان دولت هرساله اقدام به احراز صلاحیت مدرسان کارکنان دولت در استان میکند.
قانع تصریح کرد: به منظور ایجاد بسترهای لازم برای شناسایی و بهرهمندی از مدرسان واجد صلاحیت تدریس در دورههای آموزشی کارکنان دولت، مدیریت آموزش و پژوهشهای توسعه و آیندهنگری سازمان مدیریت و برنامهریزی استان یزد طی فراخوانی نحوه احراز صلاحیت مدرسان کارکنان دولت در سال 1401 را به تمامی دستگاههای اجرایی استان ارسال کرده است.
وی با بیان اینکه در این فراخوان شرایط و مراحل ثبت نام همراه با دستورالعمل مربوطه شرح داده شده است، افزود: افراد متقاضی واجد شرایط میتوانند با مراجعه به سایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مطالعه دستورالعمل، مدارک خود را جهت تشکیل پرونده به مدیریت آموزش و پژوهشهای توسعه و آیندهنگری استان ارائه دهند.
انتهای پیام