آغاز طرح «اطعام و احسان حسینی» در همدان
کد خبر: 4075565
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

آغاز طرح «اطعام و احسان حسینی» در همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» به‌‌منظور تهیه و طبخ غذای گرم در ایام محرم و صفر برای نیازمندان در این استان خبر داد.

محمدرسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدانمحمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» در ماه محرم و صفر بیان کرد: این طرح نیز مانند سنوات گذشته از جمله برنامه‌هایی است که کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق برنامه‌ریزی می‌کند و از طرفی ترویج کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین(ع) از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر انجام می‌شود.

وی افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اجرا می‌شود که در سال گذشته 21 هزار بسته معیشتی به ارزش حدود هشت میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ادامه داد: امسال نیز درگاه‌های اینترنتی با کدهای دستوری برای جذب مشارکت خیرین راه‌اندازی شده است تا با جذب کمک‌های مردمی و پشتیبانی هیئت‌های مذهبی و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مردمی، کمک به نیازمندان در برنامه امداد قرار گیرد.

وی با اعلام روش‌های جذب نذورات مردمی گفت: خیران می‌توانند نذورات مردمی خود را از طریق مراجعه به دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان یا کدهای دستوری # 081 *۸۸۷۷* و همچنین شماره کارت 6037997591777777 پرداخت کنند.

شیخی‌زاده در پایان یادآور شد: در ایام محرم و صفر تلاش کردیم از ظرفیت نذورات مردمی برای حمایت از محرومان بهره ببریم. افراد، مساجد و هیئت‌هایی که قصد نذری در این ایام دارند ولی امکانات لازم را در اختیار ندارد می‌توانند از ظرفیت آشپزخانه‌های ما در طرح اطعام حسینی استفاده کنند و ما این غذاهای طبخ شده را در مکان‌هایی که خود خیران مدنظر دارند توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha