همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در شهرهای لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4075691
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
همزمان با سراسر کشور؛

همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در شهرهای لرستان برگزار می‌شود

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) لرستان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی(ع) صبح جمعه، ۱۴ مرداد، در مناطق مختلف استان خبرداد و گفت: در خرم‌آباد این مراسم در مصلی الغدیر برگزار می‌شود.

همایش شیرخوارگان حسینی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد سرلک، مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) لرستان امروز، ۱۲ مرداد در نشست با خبرنگاران، از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی(ع) روز جمعه، ۱۴ مرداد، همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان لرستان خبر داد و گفت: این همایش در خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین، در شهرستان دورود این همایش در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) دورود، در معمولان در مسجد المهدی مصلی نماز جمعه معمولان، در بروجرد در مصلی امام خمینی(ره)، در پلدختر در مؤسسه قرآنی تبیان در خیابان سلمان فارسی جنوبی و در ازنا نیز در مصلی امام جعفرصادق(ع) برگزار می‌شود.

سرلک اضافه کرد: همچنین همایش شیرخوارگان حسینی(ع) در حسینیه باب‌الحوائج اشترینان، مسجد امام حسین(ع) مؤمن‌آباد، مصلی المهدی نورآباد، سالن شهدای صالحین بسیج در میدان معلم چالانچولان، مسجد امیر المومنین(ع) رومشکان، مقبره شهدای گمنام در میدان امام حسین(ع) الیگودرز، جایگاه هیئت حضرت ابوالفضل(ع) خیابان امام خمینی(ره) الشتر، مصلی نماز جمعه زاغه، مصلی نماز جمعه کوهدشت و مصلی امام خمینی(ره) سپیددشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در ساعت هشت صبح، ادامه داد: همایش شیرخوارگان حسینی سال ۱۳۸۱ از تهران شروع و اکنون بین‌المللی شده‌ است که  قدمت آن در لرستان نیز ۱۵ سال است.

وی با بیان اینکه مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) مردمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، معرفی سند مظلومیت ابا عبدالله الحسین(ع) و معرفی مهدویت از طریق حوادث کربلا است.

انتهای پیام
captcha