نشست «دبیران شوراهای دستگاه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر » در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4075764
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

نشست «دبیران شوراهای دستگاه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر » در گلستان برگزار شد

نشست«دبیران شوراهای دستگاه‌های اجرایی امر به معروف» با عنوان دهه احیا با حضور معاون مطالبه گری و امور دستگاه‌های اجرایی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر امروز، ۱۲ مرداد در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

نشست دبیران شوراهای دستگاه اجرایی امر به معروف در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست «دبیران شوراهای دستگاه‌های اجرایی امر به معروف» با عنوان دهه احیا با حضور معاون مطالبه گری و امور دستگاه‌های اجرایی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و امامان جماعت دستگاه اجرایی و دبیران شوراها امروز، ۱۲ مرداد در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

معاون مطالبه گری و امور دستگاه‌های اجرایی در این مراسم گفت: شوراهای دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع معروف مغفول مانده می‌توانند کمک شایانی به ستاد امر به معروف باشند.

پیام نور با بیان‌اینکه شوراهای دستگاه‌های اجرایی برای وظایف مشترک دستگاه‌ها در راستای امر به معروف ایجاد شده است، افزود: شوراها در یک دستگاه اجرایی یک مجمع عالی تصمیم‌گیر و تصمیم ساز است.

معاون مطالبه گری و امور دستگاه‌های اجرایی گلستان گفت: در شوراها دستگاه اجرایی اتفاقات خوبی ایجاد می‌شود اما متاسفانه این اقدامات رسانه‌ای نمی‌شود، لذا برای اطلاع بیشتر شوراها و اقدامات انجام شده و مشارکت دیگر دستگاه باید این اقدامات رسانه‌ای شده و به گوش مردم برسد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان در این مراسم گفت: فرهنگ و فرضیه امر به معروف آن قدر مهم و اساسی است که امام علی (ع) می‌فرماید: همه خوبی‌های عالم حتی جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف همانند یک قطره است این نشان می‌دهد که امر به معروف یکی از موضوعات حیاتی است.
قزوهی با بیان‌اینکه امر به معروف متعلق به دین اسلام نیست بلکه متعلق به همه ادیان آسمانی است، افزود: فرهنگ دعوت به خوبی‌هاو بازداشتن از بدی و پلیدی‌ها برای همه انسانها جاری می‌شود و همه انسان‌ها به نوعی از آن استقبال کرده و این خود مصداقی امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان‌اینکه امر به معروف فریضه واجب فراموش شده است که باید احیا شود، افزود: امروزه جنگ دشمنان جنگ نرم است و دشمنان از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب استفاده می‌کنند، لذا احیای امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از مشکلات نظام اسلامی حل خواهد شد و نقشه‌های شوم دشمنان عملی نمی‌شود.

 

انتهای پیام
captcha