آمادگی صدا‌و‌سیمای کردستان برای تعامل در امر تحقق شعار سال
کد خبر: 4075769
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

آمادگی صدا‌و‌سیمای کردستان برای تعامل در امر تحقق شعار سال

مدیرکل صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان گفت: صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان آمادگی خود را اعلام می‌کند تا از تمام ظرفیت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال استفاده کرده و تلاش می‌کند تا برنامه‌های ادارات را به بهترین نحو بازنمایی کند و هیچگاه نگاه رفع تکلیفی ندارد.

نشست تحقق شعار سال

به گزارش ایکنا از کردستان، جعفر عبدالملکی، مدیرکل صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان امروز، 12 مردادماه در نشست کمیته تخصصی تحقق شعار اظهار کرد: صدا و سیما در راستای تسهیل امور برای مردم، راحت کردن زندگی برای مردم و اعتماد مردم به نظام حاکمیت و رشد و ترقی در زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم با کمیته تخصصی تحقق شعار سال هم عقیده و هم راستا بوده است.

وی افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای صدا و سیما بتوانیم در راستای رفع دغده‌های این کمیته تخصصی و مردم استان کردستان گام‌های اساسی برداریم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان بیان کرد: در بحث معرفی مجوزها، تسهیل امور و آشنایی با ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی مردم نیاز دارند که اطلاعات صحیح، درست و به موقع را از منابع رسمی دریافت کنند چراکه این امر در بحث اشتغال و کارآفرینی برای مردم خیلی تسهیل‌کننده، مفید و ارزشمند خواهد بود.

وی افزود: شعار سال مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است لذا صدا و سیمای مرکز کردستان این امر را تکلیف خود می‌داند و در مسیر تحقق شعار از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه در مسیر تحقق شعار صدا وسیمای مرکز کردستان می‌تواند مردم را در جریان عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان قرار دهد، ادامه داد: بخشی از جهاد تبیین در این راستا بوده که عملکرد و فعالیت دستگاه‌های اجرایی را برای مردم تبیین کنیم تا مردم تشویق شوند و بدونه گرفتار شدن در گردونه بروکراسی به اهداف خود برسند.

وی در ادامه گفت: صداو‌سیمای مرکز کردستان آمادگی خود را اعلام می‌کند تا از تمام ظرفیت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال استفاده کرده و تلاش می‌کند تا برنامه‌های ادارات را به بهترین نحو بازنمایی کند و هیچگاه نگاه رفع تکلیفی ندارد.

مدیرکل صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان افزود: در این راستا تمام سامانه‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اشتغال و کارآفرینی در صدا و سیما مرکز کردستان هم در بخش رادیو، هم تلویزیون و هم به صورت زیرنویس تلویزیونی اطلاع‌رسانی خواهد شد تا این امر را برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: در صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان هر فردی که بالاتر از 50 نفر اشتغالزایی در استان ایجاد کند بدون دریافت هیچ مبلغی تبلیغ خواهیم کرد چراکه استان ما به این امر نیاز دارد و بحث تولید و اشتغال دانش بنیان به ویژه در استان کردستان از ضروریات است و این امر موجب الگوگیری خواهد شد.

عبدالملکی اظهار کرد: ایده‌های خلاقانه و کارآفرینانه را باید برای مردم تبیین کنیم و با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های استان در بخش کشاورزی معرفی کارآفرینان موفقی در این بخش می‌تواند امر بسیار مؤثری در راستای اشتغالزایی در استان باشد. 

وی با اشاره به اینکه کارآفرینان در تمام جهان پیشقدم توسعه هستند، افزود: فکر روشن بین در فکر هرکسی باشد ما آن را تقویت می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha