تمهیدات ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز
کد خبر: 4075821
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

تمهیدات ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در معابر درون شهری این استان خبرداد.

به حمدالله رحمتی پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرزگزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی البرز، سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز، از اجرای تمهیدات ویژه ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در معابر درون شهری این استان خبرداد و اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی امامزاده حسن(ع)، امامزاده طاهر(ع)، امامزاده محمد(ع) کرج، مصلی‌های سطح استان و برخی از هیات‌های بزرگ اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان اعمال محدودیت ترافیکی از صبح روزهای یادشده تا پایان مراسم عزاداری است، افزود: باتوجه به کثرت جمعیت و حرکت دسته‌های عزاداری مردم از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

این مسئول تاکید کرد: باتوجه به حجم گسترده هیات‌های عزاداری درشب‌های محرم در معابر عمومی استان البرز، تردد هرگونه وسیله نقلیه موتوری و خودرویی از بین دسته‌های عزاداری در حال تردد در خیابان‌ها ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز یادآورشد: برای کنترل و ایجاد نظم بیشتر دسته‌های عزاداری در حال تردد در معابر و خیابان‌ها با هماهنگی انجام شده با مسئولان هیات‌ها و مساجد مقررشد که برای هر دسته عزاداری، محرم یاران برای ایجاد نظم با پلیس همکاری کنند.

به گفته وی، متولیان دسته‌های عزاداری برای کاهش بار ترافیکی سعی کنند ترددهای خود را به ساعات آخر شب در سطح خیابان‌ها موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha