ساعت کاری مراکز اهدای خون کرمان در تاسوعا و عاشورا
کد خبر: 4076177
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

ساعت کاری مراکز اهدای خون کرمان در تاسوعا و عاشورا

مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن اعلام ساعات کاری مراکز اهدای خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی از مردم کرمان برای انجام امر خداپسندانه اهدای خون دعوت کرد.

ایرج شکوهی مدیر کل انتقال خون کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون، ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) بیان کرد: مراکز اهدای خون سراسر استان مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان اهداکنندگان کرمانی هستند.

وی بیان کرد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴، تیم سیار اهدای خون واقع در زنگی‌آباد کرمان در روز عاشورای حسینی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ و پایگاه‌های اهدای خون در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان جیرفت و بم نیز در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ آماده خدمت رسانی به اهداکنندگان هستند.

شکوهی ضمن دعوت از عزاداران حسینی برای اهدای خون و پیوستن به پویش ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه، که از اول محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت بیان کرد: تمامی ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در جهت پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در کلیه پایگاه‌های اهدای خون استان رعایت و هم استانی‌های عزیز می‌توانند با در دست داشتن اصل کارت ملی جهت ادای نذر خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به پایگاه‌های استان مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان در پایان یادآور شد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی مختص به زمان خاصی نیست، بلکه یک نیاز همیشگی است، از این رو از مردم کرمان می‌خواهیم که بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و با اهدای خون خود زمزمه حیات را دوباره در دل‌های بیماران به جریان اندازند.

انتهای پیام
captcha