راه‌اندازی ۳۰۰ آشپزخانه طبخ غذای گرم در آذربایجان غربی
کد خبر: 4076635
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

راه‌اندازی ۳۰۰ آشپزخانه طبخ غذای گرم در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ماه محرم و صفر ۳۰۰ آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اظهار کرد: در قالب طرح اطعام و احسان حسینی ۳۰۰ آشپزخانه در مجموع ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان طبخ خواهند کرد.

وی عنوان کرد: آشپزخانه های پیش بینی شده برای طبخ و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی با مشارکت ادارات كميته امداد و مراكز نيكوكاری راه‌اندازی شده‌اند که از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در مرکز استان نیز آشپزخانه مرکزی با استقرار ۷۲ دیگ به تعداد شهدای کربلا راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۳۲ هزار بسته معیشتی نیز در طرح «اطعام و احسان حسینی» در بین مددجویان تحت پوشش توزیع خواهد شد،‌ افزود: عملکرد طرح اطعام و احسان حسینی امسال نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد رشد دارد.

 سهندی به راه‌اندازی پویش «اطعام و احسان حسینی» اشاره کرد و گفت: این پویش با همکاری صدا و سیمای استان در راستای اطلاع‌رسانی در بستر فضای مجازی به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم خیر و نوع‌دوست راه‌اندازی شده است.

وی همچنین از مردم و خیران، حامیان ایتام، موسسات خیریه و تمام ارگان‌ها برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی دعوت به همکاری و مشارکت کرد.

انتهای پیام
captcha