ثبت‌نام حدود 4 هزار نفر کردستانی در همایش پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 4077155
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

ثبت‌نام حدود 4 هزار نفر کردستانی در همایش پیاده‌روی اربعین

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان ثبت‌نام حدود 4 هزار نفر کردستانی در همایش پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: ثبت‌نام در سامانه سماح تا 21 مردادماه تمدید شد.

پیاده روی اربعین

علیرضا خسروی، جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به انجام ثبت‌‍نام اربعین از ۱۰ تیرماه تا 17 مردادماه اظهار کرد: با توجه به درخواست مردم متدین استان و کشور تاریخ ثبت‌نام اربعین تا 21 مردادماه جاری تمدید شده است و زائران باید هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‎نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از پیاده‌روی اربعین در استان بعد از دوسال از شیوع ویروس کرونا چشمگیر بوده است، افزود: ثبت‌نام در سماح برای تمامی زائران اربعین با توجه به حذف ویزا برای این سفر زیارتی الزامی و در حکم روادید است.

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان کردستان ثبت‌نام حدود 4 هزار نفر کردستانی در همایش پیاده‌روی اربعین خبر داد و بیان کرد: ثبت‌نام در سامانه سماح تا 21 مردادماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه سماح کار پیش ثبت‌نام زائران برای اربعین را انجام می‌دهد، افزود: در این راستا زائران اربعین می‌توانند از طریق سامانه سماح به آدرس www.samah.haj.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

خسروی در پایان یادآور شد: امسال افرادی می‌توانند عازم سفر اربعین شوند که دارای کارت واکسیناسیون باشند و حداقل دو دُز واکسن را تزریق کرده باشند.

انتهای پیام
captcha