بیانیه دانشگاهیان دانشگاه لرستان در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها
کد خبر: 4077174
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه لرستان در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها

دانشگاهیان دانشگاه لرستان، در بیانیه‌ای، ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی در نوار غزه، تأکید کردند مقاومت، تنها راه پیروزی است.

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه لرستان در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها در غزهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، دانشگاهیان دانشگاه لرستان در بیانیه‌ای به شرح زیر جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی در نواز غزه را محکوم کردند.

«بسم الله الرحمن الرحیم

«وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»

افکار عمومی جهان به ویژه جهان اسلام در چند روز اخیر و در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، شاهد سرکوب‌های غیر انسانی صهیونیست‌های اشغالگر در نوار غزه است.

جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودک‌کش صهیونیستی و حمله‌ی وحشيانه نظاميان رژيم صهيونيستی به مسلمانان بدون دفاع و بی‌سلاح فلسطينی در مرزهای فلسطين اشغالی در ایام محرم حسینی(ع)، بار ديگر تداعی‌ کننده پيروزی خون بر شمشير است و نويدبخش روزهای پایانی حیات نکبت‌بار غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی بر روی این کره خاکی است.

این جنایات که سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها برمی‌دارد و بی‌شک این حملات ددمنشانه، خطای محاسباتی و کیفیت پاسخگویی مقاومت در صورت شکل‌گیری جنگ، تمام‌عیار و دشمن‌شکن خواهد بود.

بی‌تردید این حوادث غمبار که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی به‌دست یزیدیان زمانه شده است موجب خذلان این رژیم و حامیان آن‌ها خواهد گردید و مقاومت قهرمانانه این مردم مظلوم، مسیر پیروزی بر رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف را هموارتر و بامداد نابودی غده‌ی سرطانی اسرائیل را از جغرافیای عالم اسلام نوید خواهد داد.

ما دانشگاهیان دانشگاه لرستان ضمن محکومیت این جنایات، از حقوق برحق مردم مظلوم و ستم کشیده‌ فلسطین، اعلام حمایت نموده و معتقدیم مقاومت، تنها راه پیروزی است.»

رژیم جعلی صهیونیستی رو به‌ نابودی است

همچنین، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با صدور پیامی، ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی‌کن‌کبود، به این شرح است:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا

ضمن تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان به همه دوست‌داران حضرت در سراسر جهان، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، رژیم یزیدی صهیونیستی، دست به کشتار مردم ستمدیده فلسطین زده و روضه‌های کربلا را بیش از پیش، برای جوانان عزادار آن حضرت، مجسم نموده است.

اسرائیل، این رژیم جعلی کودک‌کش، باید بداند که هرگز یک کشور نخواهد بود و رو به نابودی است.

جنایات اخیر رژیم جنایتکار صهیونیستی در نوار غزه و بمباران کودکان مظلوم فلسطینی در سایه حمایت آمریکای جهانخوار را به شدت محکوم نموده و نابودی و پایان این رژیم منحوس و سرطان بدخیم جهانی را آرزومندیم.»

انتهای پیام
captcha