آماده باش هلال احمر برای مواجهه با سیل در شرق تهران
کد خبر: 4077458
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

آماده باش هلال احمر برای مواجهه با سیل در شرق تهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آماده باش کلیه پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت در پی احتمال بارش و وقوع سیلاب در شرق این استان خبر داد.

آماده باش هلال احمر برای مواجهه با سیل در شرق تهران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اعلام کرد: روز گذشته شاهد وقوع سیلاب در برخی از مناطق شهرستان فیروزکوه بودیم.

وی ادامه داد: در کمترین زمان، تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان تهران در منطقه حاضر و خدمات خود را به مردم سیل زده ارائه کردند.

فتحی بیان کرد: با توجه به گرفتار شدن ۱۸ نفر از هموطنان در سیلاب فیروزکوه، یک فروند بالگرد به پرواز درآمد و این افراد را به منطقه امن منتقل کرد‌‌.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: با توجه به هشدار امروز هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران و وقوع سیل در شهرستان‌های شرق استان تهران به‌ویژه در فیروزکوه، تمامی شعب و پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران به حالت آماده باش درآمدند‌.

این مقام مسئول اضافه کرد: هموطنان می‌توانند جهت تسریع در دریافت خدمات امداد و نجات با سامانه ۱۱۲ تماس بگیرند تا در کمترین زمان، تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان تهران به آن منطقه اعزام شوند.

 

انتهای پیام
captcha