فعالیت 110 آشپزخانه اطعام حسینی در یزد
کد خبر: 4077478
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

فعالیت 110 آشپزخانه اطعام حسینی در یزد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هم‌اکنون 110 آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مشغول طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند.

فعالیت 110 آشپزخانه اطعام حسینی در استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه مردم پرشور و شعور استان یزد در راه کمک به نیازمندان در این برهه از زمان، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند اظهار کرد: هم‌اکنون 110 آشپزخانه اطعام حسینی در سطح استان یزد با همراهی مردم عاشورایی استان با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مشغول طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد اطعام و احسان حسینی در استان افزود: رزمایش اطعام و احسان حسینی همزمان با اول ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: این رزمایش با اجرای دو طرح «اطعام حسینی» در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و «احسان حسینی» با تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان با اولویت مناطق محروم و روستایی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح اطعام و احسان حسینی هستند و سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان نیز آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است.

شجاعان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری #035*8877* تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha