بازدید اهالی رسانه از پروژه‌های عمرانی حرم مطهر رضوی
کد خبر: 4077808
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

بازدید اهالی رسانه از پروژه‌های عمرانی حرم مطهر رضوی

همزمان با ایام گرامیداشت روز خبرنگار، جمعی از اصحاب رسانه از پروژه‌های‌ عمرانی در حال اجرا در حرم مطهر رضوی بازدید کردند.

پروژه‌های عمرانی حرم مطهر رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، همزمان با ایام گرامیداشت روز خبرنگار، جمعی از اصحاب رسانه از پروژه‌های‌ عمرانی در حال اجرا در حرم مطهر رضوی بازدید کردند.

در این برنامه که به همت سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر رضوی برگزار شد، خبرنگاران از پروژه‌های فنی و عمرانی در حال اجرا در حرم مطهر رضوی بازدید کردند تا از نزدیک با اقدامات این سازمان آشنا شوند و در جریان جزئیات و میزان پیشرفت پروژه‌ها قرار بگیرند.

آگاهی خبرنگاران از جزئیات پروژه‌های عمرانی و فنی

طی این برنامه، اصحاب رسانه از پروژه‌های تعویض سنگ‌فرش و روشنایی صحن انقلاب، سنگ‌فرش و زیباسازی حدفاصل صحن غدیر و ره‌باغ آیت‌الله طبسی، نقاشی‌های هنری رواق دارالهدایه، احداث پله برقی و آسانسور دارالولایه، سنگ‌فرش بست شیخ طوسی تا بست طبرسی، عملیات اجرایی سر در دارالحجه، مقرنس‌کاری ورودی باب‌الکاظم(ع) و موزه امام رضا(ع)، جزئیات اقدامات حفاظت از ابنیه‌ها و همچنین پروژه زیرسطحی بست شیخ بهایی، بازدید کردند و معاونان عمران و طرح و برنامه سازمان فنی و نگهداری حرم مطهر نیز توضیحات لازم درباره اهداف پروژه‌ها و میزان پیشرفت آنها را ارائه کردند.

پیش از این بازدید و در ابتدای برنامه نیز، اصحاب رسانه علاوه بر زیارت آستان ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج(ع)، میهمان مهمانسرای حضرت شدند.

انتهای پیام
captcha