افتتاح و کلنگ‌زنی 70 طرح عمرانی در اشنویه
کد خبر: 4077959
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
در هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 70 طرح عمرانی در اشنویه

فرماندار اشنویه گفت: 70 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتبار 720 میلیارد ریال در هفته دولت در اشنویه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

جلسه برنامه‌ریزی هفته دولتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی، فرماندار اشنویه 23 مرداد در جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت اظهار کرد: در این هفته 70 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در اشنویه افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: فاز دوم کارخانه گلوکز شیرین با 40 نفر اشتغال‌زایی، سه طرح عمران شهری شهرداری اشنویه، سه طرح هادی روستایی در روستاها، گازرسانی به روستای دواب، طرح‌های عمران روستایی در روستاهای بخش مرکزی و نالوس، احداث مسکن مددجویی، طرح‌های مخابراتی افتتاح می‌شود.

ترابی بیان کرد: کلنگ‌زنی، به‌سازی و آسفالت راه روستاهای قزن‌آباد، گلماوران و گنج‌آباد، شروع عملیات به‌سازی و آسفالت محورهای آغبلاغ به مرگور، محور ده شمس، دربند و افتتاح چند طرح محرومیت‌زدایی سپاه از جمله برنامه‌های این هفته در این شهرستان است.

وی ادامه داد: برای اجرا و کلنگ‌زنی این طرح‌ها در مجموع 720 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد و آیین بزرگداشت شهدای دولت و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، فاتحه‌خوانی و گل‌افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ارائه عملکرد دولت در تریبون‌های نماز جمعه و برپایی میز خدمت ادارات از دیگر برنامه‌های هفته دولت در اشنویه محسوب می‌شود.

فرماندار اشنویه تصریح کرد: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و ترفندهای شوم دشمنان و استکبار جهانی در هفته دولت امسال طرح‌های مختلف آماده بهره‌برداری و کلنگ زنی هستند و این بیانگر ادامه خدمت‌رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم دولت به مردم و شکست دشمن در عرصه‌های مختلف است و نوید و تحقق خدمت به مردم در سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها و مقام عالی استان به‌ شهرستان‌ها نماد عینی پیدا کرده است.

انتهای پیام
captcha