حضور آزادگان اراکی در پایگاه انتقال خون
کد خبر: 4078220
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

حضور آزادگان اراکی در پایگاه انتقال خون

به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادی اسرا، جمعی از آزادگان اراکی در پایگاه انتقال خون این شهرستان حاضر شده و خون خود را به بیماران اهدا کردند.

اهدای خونبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، جمعی از آزادگان اراکی، امروز، 24 مرداد در پایگاه انتقال خون اراک حضور یافته و با اهدای خون خود به نیازمندان یادآور ادامه مسیر رشادت و فداکاری شدند.

حسین منصوری، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید اراک، با اعلام این خبر، گفت: 26 مرداد سال 69 اولین گروه اسرا مقتدرانه و عزت‌مندانه به ایران بازگشتند و با تحمل زندان‌های بعث عراق برگی دیگر از رشادت را در تقویم تاریخ انقلاب به یادگار گذاشتند.

وی ادامه داد: صبح امروز، 24 مرداد بیش از 10 آزاده اراکی در اقدامی خودجوش اقدام به اهدای خون خود کرده و به پایگاه انتقال خون مراجعه کردند. البته اهدای خون از سوی آزادگان هرساله انجام می‌شود، اما امسال با تمرکز بیشتری در شهرستان صورت گرفت.

منصوری با اشاره به اینکه آزادگان با شعار «ایثار ادامه دارد» در پایگاه‌های انتقال خون حاضر شدند و بار دیگر ثابت کردند که راه از خود گذشتگی هیچ‌گاه بسته نیست، اظهار کرد: حتی شیوع بیماری کرونا مانع از انجام این اقدام خیرخواهانه نشد و با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی آزادگان خون خود را به بیماران اهدا کردند.

انتهای پیام
captcha