استعدادهای قرآنی آستان مقدس حسینی در راه مسابقات بین‌المللی
کد خبر: 4078285
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴

استعدادهای قرآنی آستان مقدس حسینی در راه مسابقات بین‌المللی

شماری از اعضای مرکز استعدادهای قرآنی آستان مقدس حسینی با کسب عناوین نخست سومین دوره مسابقات حفظ و تلاوت قرآن کریم در مسابقات کشوری دانش‌آموزان عراق، به‌عنوان نماینده این کشور به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهند شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، شماری از اعضای مرکز استعدادهای قرآنی موفق به کسب عناوین اول تا سوم رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم در مسابقات کشوری دانش‌آموزان عراق شدند. این مسابقات به همت مرکز ملی علوم قرآنی وابسته به دیوان وقف شیعی برگزار شد.

احمد الشامی، مسئول مرکز استعدادهای درخشان قرآنی در آستان مقدس حسینی تصریح کرد: در ادامه موفقیت‌های چشمگیر استعدادهای قرآنی تحت حمایت آستان مقدس حسینی، شماری از اعضای این مرکز موفق به کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های حفظ و قرائت در مسابقات سراسری دانش‌آموزان عراق شدند.

به گفته وی این مسابقات با نام «نماینده عراق؛ افتخاری برای همه» و از سوی مرکز ملی علوم قرآنی وابسته به دیوان وقف شیعی و همکاری مرکز طرح‌های قرآنی، انجمن علمی قرآن کریم در آستان مقدس عباسی برگزار شد.

الشامی افزود: فعالیت‌های این دوره از مسابقات که به میزبانی مجتمع العلقمی حرم مطهر حضرت عباس(ع) برگزار شد، شاهد رقابتی ممتاز توسط شرکت‌کنندگانی بود که به نمایندگی از استان‌های مختلف عراق در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن برگزار شد.

شایان ذکر است، نفرات اول مسابقات کشوری دانش‌آموزان مدارس عراق به عنوان نماینده این کشور در مسابقات بین‌المللی قرآنی که به‌زودی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha