افتتاح هزار و ۲۵۷ پروژه عمرانی درهفته دولت در گلستان
کد خبر: 4078641
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان:

افتتاح هزار و ۲۵۷ پروژه عمرانی درهفته دولت در گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان از افتتاح هزار و ۲۵۷ پروژه عمرانی با اعتبار چهار هزار و 200 میلیارد تومان در گلستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

سیدالنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، محمدرضا سیدالنگی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در نشست خبری که امروز، ۲۵ مرداد در قرارگاه خبری شهید همدانی برگزار شد، از افتتاح هزار و ۲۵۷ پروژه عمرانی با اعتبار چهار هزار و 200 میلیارد تومان در گلستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با بیان‌اینکه در این ایام ۹۷۵ پروژه با اعتبار دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: همچنین در حوزه شهرداری ۱۰۱ پروژه افتتاح و ۲۰ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

سیدالنگی همچنین به افتتاح پروژه و کلنگ زنی در حوزه شهرداری‌های استان اشاره کرد و گفت: قرارگاه جهادی توسعه و پیشرفت به صورت پایلوت در 110 روستای استان گلستان ایجاد شده و تلاش می‌کنیم تا الگوهای موفقی مانند روستاهای عطاآباد، وامنان و محمدآباد و ... را به سایر روستاها تسری دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان  بیان کرد: درصدد هستیم با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) مشکل تنش آبی ۴۳۲ روستای استان گلستان بااعتبار ۶۱۴ میلیارد تومان مرتفع کنیم.

 

 

 

انتهای پیام
captcha