صبورتر از سنگ صبور
کد خبر: 4078671
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹

صبورتر از سنگ صبور

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن سالروز آزادی آزادگان و بازگشت به میهن اسلامی را گرامی داشت.

بازگشت آزادگان به میهن اسلامیبه گزارش ایکنا از یزد، محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن سالروز آزادی آزادگان و بازگشت به میهن اسلامی را گرامی داشت.

وی در این پیام آورده است:

«روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی بودند. آنان سینه‌هایی فراخ‌تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آزاده نامیده شدند، چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند.

آزادگان سرمایه عظیمی برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که در طول سال‌های دفاع مقدس با ایثار و ایستادگی دوران اسارت به عنوان الگوهای مقاومت کشور با افتخار و سرافرازی از میهن اسلامی ایران دفاع کردند.

اینجانب در این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سرافرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار ماندند، فرارسیدن این روز غرورآفرین را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به ویژه آزادگان دلیر استان یزد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم».

انتهای پیام
captcha