برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در شیراز
کد خبر: 4079752
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در شیراز

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در سال نخست فعالیت همزمان با هفته دولت در شیراز خبر داد.

هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس امروز، ۳۰ مرداد در نشست کمیته‌های رسانه‌ای و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی ویژه بزرگداشت هفته دولت در فارس، با اشاره به عنوان «دولت مردم» به عنوان هفته دولت در سال ۱۴۰۱ گفت: با وجود آنکه فرصت یک ساله برای ارزیابی عملکرد دولت‌ها زمان کوتاهی است اما با این وجود با تأکید استاندار فارس مبنی بر اطلاع‌رسانی مطلوب خدمات دولت در استان، کارنامه یکساله دولت در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

وی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در سال نخست فعالیت همزمان با هفته دولت در شیراز خبر داد و افزود: این نمایشگاه در روز چهارشنبه، 2 شهریورماه در ضلع مجاور ساختمان استانداری فارس واقع در میدان امام حسین(ع) آغاز به کار خواهد کرد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استانداری فارس با اشاره به جلسه‌ای که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گفت: با توجه به ظرفیت مناسب اطلاع‌رسانی هفته دولت؛ دستاوردهای  اخیر دولت و نظام اسلامی در استان را برای مردم تبیین کنند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت در فارس از روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خواست که برای هم‌افزایی با رسانه‌ها، محتواهای فاخر و درخور از فعالیت یک‌ساله دستگاه‌های متبوع را تهیه و به اطلاع افکار عمومی برسانند.

بستام تأکید کرد: تولید کلیپ‌ها و فرآورده‌های چند رسانه‌ای از کارنامه یکساله دستگاه‌ها باید به صورت جدی در دستور کار روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشد.

وی با یبان اینکه یکی از محورهای مورد تأکید استاندار فارس به مدیران دستگاه‌های اجرایی، اختصاص زمان بیشتر به دیدارهای مردمی است، افزود: بر این اساس، انتظار می‌رود که مدیران دستگاه‌های اجرایی از فرصت هفته دولت برای دیدارهای مردمی حداکثر بهره را ببرند و تلاش کنند به مناسبت هفته دولت، دیدارهای مردمی متعددی را در دفاتر کاری خود برگزار کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با اشاره به نزدیکی مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار با هفته دولت، گفت:‌ همچنین انتظار است که مدیران دستگاه های اجرایی استان با حضور در دفاتر مطبوعات و رسانه‌های استان به تشریح عملکرد دستگاه‌ متبوع به افکار عمومی بپردازند.

انتهای پیام
captcha