تحول در آموزش و پرورش لازمه پیشرفت کشور است
کد خبر: 4079769
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷

تحول در آموزش و پرورش لازمه پیشرفت کشور است

امام‌جمعه یزد گفت: بحث تحول در آموزش و پروش مسئله‌ای مهم است که باید انجام شود چراکه این اقدام لازمه پیشرفت کشور است.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام‌جمعه یزد، روز گذشته، 30 مردادماه در دیدار با مهران فاطمی، استاندار یزد به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: باید در همه کارهایی که انجام می‌دهیم رضایت پروردگار مدنظر باشد.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان به اشکال مختلف علیه نظام و مردم ایران توطئه می‌کنند، اما اراده و خواست خداوند بر حفظ و پیروزی مردم ایران است.

امام‌جمعه یزد با قدردانی از استاندار و همکاران استانداری به دلیل جدیت در امور و برنامه‌ریزی برای پیش‌برد فعالیت‌ها عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها زمانی به نتیجه می‌رسد که همراه با پشتکار و پیگیری باشد و لذا باید بعد از آغاز کار آن را به جد پیگیری کنید تا به نتیجه لازم برسد.

وی تأکید کرد: مجموعه‌های مختلف باید سرعت را در کارها مدنظر داشته باشند و نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم برای انجام کارها بی‌جهت معطل شوند.

امام‌جمعه یزد تصریح کرد: سفارش امیرالمؤمنین به مالک اشتر این است که هنگام سختی‌ها دست مردم را بگیر چرا که همین مردم در وقت سختی‌ها تو را یاری خواهند کرد. لذا باید به رضایت مردم و حل و فصل مشکلات مردم بویژه در سختی‌ها توجه جدی داشته باشیم.

ناصری بیان کرد: یکی از مسائلی که باید در استان یزد به آن سر و سامان داده شود بحث معادن است که بخشی از آن‌ها رها شده و فارغ از اقداماتی که در سطح کشور انجام می‌شود، در سطح استان نیز باید این معادن سر و سامان داده شوند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعات مهمی که با آن مواجه هستیم آموزش و پرورش است و بحث تحول در آموزش و پرورش مسئله‌ای مهم است که باید انجام شود چرا که لازمه پیشرفت کشور است.

امام‌جمعه یزد یادآور شد: باید ساز و کاری اندیشیده شود تا مانع گرانی‌هایی شد و نباید نسبت به این مسئله بی‌تفاوت باشیم.

ناصری در پایان گفت: با توجه به موقعیتی که استان یزد دارد، یکی از نیازهای استان تقویت و گسترش خط ریلی بوده و این موضوعی بسیار مهم و حیاتی برای یزد است.

انتهای پیام
captcha