تأکید بر ضرورت تشکیل تیم نظارتی برای تولید و توزیع البسه
کد خبر: 4079839
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
معاون استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

تأکید بر ضرورت تشکیل تیم نظارتی برای تولید و توزیع البسه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حفظ عفاف و حجاب سبب ایجاد امنیت، آرامش و تحکیم خانواده می‌شود، گفت: با تشکیل تیم نظارتی باید از تولید و توزیع البسه نامتعارف در استان ممانعت شود و اتاق اصناف نیز باید از تولید این البسه جلوگیری کند.

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی، شامگاه، 30 مردادماه در قرارگاه عفاف و حجاب استان اظهار کرد: دشمن در چند سال گذشته تهاجم فرهنگی را به صورت بسیار آرام دنبال کرده به طوری که در بسیاری از موارد متوجه آن نبوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از دهه 70 موضوع تهاجم فرهنگی دشمن را تذکر داده‌اند، تصریح کرد: تهاجم فرهنگی دشمن در قالب حرکت خزنده انجام می‌شود؛ عفت، حجب و حیا خدشه‌دار می‌شود.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم نسبت به موضوع عفاف و حجاب حساسیت داشته باشیم چون همه موضوعات دیگر تحت الشعاع آن قرار گرفته است؛ مبلغین باید در مناسبت‌های مختلف با طرح این موضوع، نسبت به تبیین جایگاه عفاف و حجاب و تهاجمات فرهنگی دشمن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه هر چند در سال‌های گذشته نسبت به این موضوع کم کاری شده اما به لحاظ شرعی و عرفی نباید در شرایط فعلی نسبت به آن بی توجه باشیم، تصریح کرد: با تشکیل تیم نظارتی باید از تولید و توزیع البسه نامتعارف در استان ممانعت شود و اتاق اصناف نیز باید از تولید این البسه جلوگیری کند.

طالبی با اشاره به اینکه استفاده از ناظرین و گروه‌های مردمی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در پایانه‌های مسافربری استفاده شود، ادامه داد: وضعیت رعایت عفاف و حجاب، یکی از شاخص‌های اصلی در ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود و علاوه بر برگزاری هفتگی جلسه اخلاق در ادارات، منشور عفاف و حجاب باید در محیط اداری نصب شود.

وی با بیان اینکه باید از اختلاط کارمندان زن و مرد در یک مکان جلوگیری شود، ادامه داد: شهرداری باید برای رعایت عفاف و حجاب در پارک‌ها تدابیر لازم را انجام دهد.

گفتنی است؛ در این جلسه مصوب شد جشنواره استانی مد و لباس برگزار و نشریه تخصصی عفاف و حجاب منتشر شود، علاوه بر این از مسافرخانه‌ها و هتل‌های استان در زمینه رعایت عفاف و حجاب بازدید شده و گزارش آن در جلسه آینده قرارگاه ارائه شود.

انتهای پیام
captcha