بهره‌مندی از ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارمندان برای تحقق شعار سال
کد خبر: 4079919
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

بهره‌مندی از ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارمندان برای تحقق شعار سال

مسئول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به ماهیت هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارمندان استان کردستان گفت: در این مجمع در تلاشیم از ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارمندان برای تحقق شعار سال بهره‌مند شویم.

شعار سال 1401

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدرضا رمضان‌زاده، مسئول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، ۳۱ مردادماه در نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارمندان اظهار کرد: این نشست به منظور استفاده از نظرات و ایده‌های اعضای اندیشه‌ورز برای برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دولت و هفته دفاع مقدس و ارائه گزارشی از کمیته تخصصی شعار سال برگزار شده است.

وی افزود: بسیج کارمندان در نظر دارد با همکاری دستگاه‌های اجرایی یک برنامه شاخص به مناسبت روز کارمند در هفته دولت برگزار کند و در این راستا تعدادی از کارمندان شایسته و نمونه تقدیر به عمل می‌آید.

مسئول بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: انتظار داریم که دستگاه اجرایی در مناسبت‌های پیشرو برنامه‌های در خور شأنی را در سازمان‌های خود برگزار کنند.

وی با اشاره به ماهیت هیئت اندیشه‌ورز بسیج کارمندان افزود: در این جلسات به دنبال آسیب‌شناسی و بررسی مسائل و مشکلات سازمان‌ها و ادارات هستیم که با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات نخبگان و صاحب نظران راهکارهای مناسبی برای برطرف کردن این مسائل ارائه خواهیم کرد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان و دبیر کمیته تخصصی تحقق شعار سال در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارش یک ماهه از فعالیت‌های این کمیته اظهار کرد: با توجه به شعار سال جاری که در زمینه تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین است یکی از اهداف کمیته تخصصی تحقق شعار سال هم‌افزایی و پایش برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در این راستا بوده است.

وی افزود: تحقق آنچه در سال‌های اخیر به عنوان شعار سال انتخاب شده نه تنها به توسعه پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند بلکه راه‌حل بسیاری از مشکلاتی موجود است.

دبیر کمیته تخصصی تحقق شعار سال استان کردستان با اشاره به اهداف کمیته بیان کرد: هماهنگی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی، بررسی مسائل و موانع برسر راه تحقق شعار سال و تسهیل‌گری در رفع این موانع، جذب برنامه‌های تدوین شده، جلب حمایت از شرکت‌های تولیدی استان، تأکید بر واگذاری طرح‌های برون سپاری با اولویت شرکت‌های دانش بنیان از جمله اهداف این شرکت‌ها بوده است.

وی افزود: رویکرد این کمیته تسهیل‌گری و حمایت از اجرای برنامه‌هایی است که در این راستا ضمن پیگیری‌های لازم تا حصول نتیجه صورت می‌گیرد.

آوج در پایان یادآور شد: در این کمیته پنج مسئله را احصا کرده‌ایم که شامل تقویت فرهنگ کار و آموزش و مشاوره، تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، تسهیل در امور صادراتی محصولات تولیدکنندگان، تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغال و تبلیغ و اطلاع‌رسانی است.

انتهای پیام
captcha