برگزاری طرح قرآنی «بشری» در یزد
کد خبر: 4079987
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

برگزاری طرح قرآنی «بشری» در یزد

مسئول امورقرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری طرح «بشری»، دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم ویژه مربیان قرآن در این استان خبر داد.

طرح قرآنی بشریبه گزارش ایکنا از یزد، حسین دشتی، مسئول امورقرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز، 31 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح «بشری» از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مهد قرآن جواد الائمه یزد و مؤسسه حضرت معصومه(س) میبد از 29 مرداد در شهرستان میبد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح بشری، یک دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم است که ویژه مربیان برگزار شده است افزود: اهداف این طرح، استاندارد کردن محتوا و مطالب آموزشی، جلوگیری از اتلاف زمان آموزش، آموزش قابل فهم برای همه افراد جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی و ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن است.

دشتی با بیان اینکه این دوره تقریباً نزدیک به رایگان برگزار شده است، ادامه داد: ابراهیم کرمانی‌نژاد، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسان این دوره هستند.

وی یادآور شد: این دوره در شهرستان یزد با ثبت‌نام و استقبال نزدیک به 100 نفر همراه بوده و از روزسه شنبه اول شهریورماه در دو نوبت صبح ساعت 8 الی 12:30 و عصر ساعت 16 الی 20 آغاز و با آزمون روز پنج شنبه سوم شهریورماه پایان می‌یابد.

دشتی گفت: همچنین این طرح در شهرستان میبد در روزهای شنبه و یکشنبه، 29 و 30 مردادماه برگزار شده و آزمون آن نیز امروز در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha