حضور 11 هزار یزدی برای پیاده‌‍روی اربعین قطعی شد
کد خبر: 4079990
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

حضور 11 هزار یزدی برای پیاده‌‍روی اربعین قطعی شد

جانشین ستاد اربعین استان یزد گفت: تاکنون ثبت‌نام 11 هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی در این استان قطعی شده و قطعاً در روزهای آتی این روند سیر صعودی شدیدتری خواهد داشت.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی اکبر عزیزی، جانشین ستاد اربعین استان یزد، امروز، 31 مردادماه در جلسه تأمین امکانات و تجهیزات موکب‌داران اربعین حسینی با بیان اینکه پس از دو سال محرومیت مردم از پیاده‌روی اربعین، امسال با موج عظیمی از زائران روبرو خواهیم بود اظهار کرد: تاکنون ثبت‌نام 11 هزار نفر در استان قطعی شده و قطعاً در روزهای آتی این روند سیر صعودی شدیدتری خواهد داشت.

معاون استاندار یزد ادامه داد: باید تمام امکانات و ظرفیت‌های استان برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی به کار گرفته شود، مخصوصاً در زمینه حمل و نقل، که نباید زائران کوچکترین نگرانی بابت این موضوع داشته باشند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تسریع روند صدور گذرنامه برای زائران اربعین تأکید کرد و افزود: بر همین اساس با همراهی پلیس مهاجرت و گذرنامه زمان فعالیت دفاتر پلیس+10 که مراجعه‌کننده داشته باشند تا ساعت 22 در نظرگرفته شده است.

وی توصیه کرد: مردم عزیز اقدام برای دریافت گذرنامه را به روزهای آینده موکول نکنند و در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام کنند.

یادآور می‌شود در این جلسه بر برنامه‌ریزی جهت ساماندهی حمل و نقل زمینی، ایجاد پروازهای ارزان قیمت، تأمین سوخت و مواد غذایی، تدابیر برپایی موکب در کشور عراق و تسهیل سفر اربعین زوار تأکید شد.

انتهای پیام
captcha